Ga naar content

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nerogold.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Garantie

Nero Nederland garandeert een juiste conditie van haar producten tot het einde van de houdbaarheidsdatum. 

Indien u niet tevreden bent over de kwaliteit kunt u bij inlevering van het product uw aankoopbedrag retour ontvangen. 

Wat onze klanten over ons zeggen

Superservice (en een goed product natuurlijk)
Tom
Klantenoordeel
9,3
van
10